.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری جشن عاطفه ها در مازندران
مراسم جشن عاطفه‌‏ها، امسال، در روز پنج‌‏شنبه همزمان با سراسر كشور در استان مازندران با همكاري كميته امداد امام خميني (ره), نيروي مقاومت بسيج, سازمان صدا و سيما و آموزش و پرورش با هدف جمع‌‏آوري هداياي مردم خير و نوع‌‏دوست براي كمك به دانش‌‏آموزان نيازمند در آستانه بازگشايي مدارس برگزار شد. 300 پايگاه كميته امداد كمك هاي مردم مازندران در جشن عاطفه ها را جمع آوري کردند. به گزارش شمال نیوز, غلامرضا غلامي, قائم‌‏مقام كميته امداد امام خميني (ره) استان مازندران, گفت: در سال گذشته، مردم خير و نوع‌‏دوستان استان، مقدار 940 ميليون ريال از هداياي نقدي و غيرنقدي خود را جهت كمك به دانش‌‏آموزان، تحويل پايگاه‌‏هاي ستاد احسان و نيكوكاري داده‌‏اند و از اين هدايا 70 درصد آن از طريق آموزش و پرورش در مدارس بين دانش‌‏آموزان نيازمند و مابقي از طريق كميته امداد بين دانش‌‏آموزان تحت حمايت اين نهاد توزيع شد. غلامي گفت: در مراسم جشن عاطفه‌‏هاي امسال، 300 پايگاه ثابت و سيار كميته امداد امام خميني (ره) و تمامي رده‌‏هاي مقاومت بسيج استان و با همكاري صدا و سيما و آموزش و پرورش،هداياي مردمي براي كمك به دانش‌‏آموزان نيازمند را جمع آوری کردند. وی گفت: مراسم معنوي جشن عاطفه‌‏هاي امسال با شعار "همه كودكان را فرزندان خود بدانيم" و " با شميم شعبان به انتظار مهر برويم"، براي كمك به دانش‌‏آموزان نيازمند جهت حضور در سنگر مقدس تعليم و تربيت همزمان با سراسر كشور در استان مازندران برگزار شد.

مراسم جشن عاطفه‌‏ها، امسال، در روز پنج‌‏شنبه همزمان با سراسر كشور در استان مازندران با همكاري كميته امداد امام خميني (ره), نيروي مقاومت بسيج, سازمان صدا و سيما و آموزش و پرورش با هدف جمع‌‏آوري هداياي مردم خير و نوع‌‏دوست براي كمك به دانش‌‏آموزان نيازمند در آستانه بازگشايي مدارس برگزار شد. 300 پايگاه كميته امداد كمك هاي مردم مازندران در جشن عاطفه ها را جمع آوري کردند.
به گزارش شمال نیوز, غلامرضا غلامي, قائم‌‏مقام كميته امداد امام خميني (ره) استان مازندران, گفت: در سال گذشته، مردم خير و نوع‌‏دوستان استان، مقدار 940 ميليون ريال از هداياي نقدي و غيرنقدي خود را جهت كمك به دانش‌‏آموزان، تحويل پايگاه‌‏هاي ستاد احسان و نيكوكاري داده‌‏اند و  از اين هدايا 70 درصد آن از طريق آموزش و پرورش در مدارس بين دانش‌‏آموزان نيازمند و مابقي از طريق كميته امداد بين دانش‌‏آموزان تحت حمايت اين نهاد توزيع شد.
غلامي گفت: در مراسم جشن عاطفه‌‏هاي امسال، 300 پايگاه ثابت و سيار كميته امداد امام خميني (ره) و تمامي رده‌‏هاي مقاومت بسيج استان و با همكاري صدا و سيما و آموزش و پرورش،هداياي مردمي براي كمك به دانش‌‏آموزان نيازمند را جمع آوری کردند.
وی گفت: مراسم معنوي جشن عاطفه‌‏هاي امسال با شعار "همه كودكان را فرزندان خود بدانيم" و " با شميم شعبان به انتظار مهر برويم"، براي كمك به دانش‌‏آموزان نيازمند جهت حضور در سنگر مقدس تعليم و تربيت همزمان با سراسر كشور در استان مازندران برگزار  شد.


 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.223 seconds.